Beza Al Daq, MLGB, BIGGUN dan Gambir Emas


Gambir Emas adalah utk ATASI masalah cepat pancut utk melambatkan pancutan, kegunaan bila perlu, jika Al Daq atau MLGB adalah utk MERAWAT dan menjaga kesihatan. Jika malas sila pilih Gambir Emas, Jika rajin sila pilih Al Daq atau MLGB. Kerana Gambir emas utk tindakan secepat dan semudah 1 jam shj manakala Al Daq atau MLGB sapuan dan urutan harian yg memerlukan masa dan kesabaran utk merawat dan menjaga kesihatan kelakian akibat melancap.

GAMBIR EMAS INSTANT USE
Setiap kali hendak bersama, sila sapu sekurang-kurangnya sejam sebelum bersama. Gambir emas ini dpt mengurangkan ransangan yg terlalu sensitif dan ianya tidak kebas dan tidak panas spt gambir sarawak original tp cuma pedas sdkt bila kena telur. Hehe.

MLGB lebih kepada utk kembangkan urat2. Melancarkan peredaran darah. Dan membantu utk tumbesaran. Lintah utk memanjangkan dan belacak utk menggemukkan. Ramai yg akui MLGB sgt berkesan. InsyaAllah.

ALDAQ Dhab lebih kepada rawatan dan penjagaan kesihatan, yang mana kurang keras. InsyaAllah keras dia lain macam. Dan game kedua boleh keras dgn selamber saje. Skt sbyk boleh jg utk tumbesaran dan dpt membantu melambatkan pancutan. Minyak Dhab jg di akui dpt memulihkan sel2 mati atau rosak dan membantu melancarkan peredaran darah. Ramai yg dah rasa kekerasannya. InsyaAllah.

Pendapat dan pandangan sy, apa yg paling penting adalah keras dan kedua lambat pancut. Panjang dan besar adalah bonus. Hehe.

Sapu saja tak ada stamina tak jadi, kami sarankan anda mencuba pil turbo utk tingkatkan tenaga dan stamina dan herba-herba terpilih seluruh dunia. Hanya kemam pagi dan malam, rasa mocha je. Diperbuat dari bahan2 semula jadi, BIGGUN tidak mcm produk lain yang mengandungi kimia berbahaya. BIGGUN diiktiraf MOSTI, dan Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia, dan produk ini BUATAN MALAYSIA. Paling penting sekali, BIGGUN LULUS KKM!!! InsyaAllah. Anda sapu, anda urut, makan pil.. lengkap.

Kami yakin, isteri anda akan puas sepuas puasnya. InsyaAllah.

Apa2 pn makan kena jaga, minda kena jaga. Bahagiakan isteri anda skrg dgn produk2 kami.

#Elakkan Porno/lucah kerana boleh menganggu dan merosakkan minda utk mengawal pancutan.

Reviews:

  1. Batang saya dh lembik..nk masukan pun susah...air mani saya cair...

    ReplyDelete

COD KUALA LUMPUR © 2014 - Designed by Templateism, Distributed By Blogger Templates | Templatelib

Contact us

Powered by Blogger.